به چه معنی است که یک کیست 4.5 سانتی متر در کلیه شما
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به چه معنی است که یک کیست 4.5 سانتی متر در کلیه شما

کیست باید در زمان کیست کلیوی مادرزادی و نه کیست پس از تولد درمان، بدون توجه به. چرا که ممکن است کیست ها بزرگ و بزرگتر با سن با هم رشد می کنند، اگر محیط داخلی می تواند از ریشه آن نمی شود بهبود یافته است. هنگامی که شما کیست به 4.5cm در کلیه شما رو بزرگ کردن، که بدان معنی است که شما نیاز به اقداماتی برای کوچک کردن و یا حذف آن، در غیر این صورت، ممکن است کلیه شما به طور جدی صدمه بزند و ممکن است به آسیب غیر قابل برگشت منجر شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، کیست ممکن است رشد با سن خود را با هم، بنابراین شما باید آن را نادیده بگیرد. اما آن سخت است برای پیدا کردن آن هنگامی که اندازه آن به اندازه کافی بزرگ نیست، اما پس از آن به 4.5cm، آن را آنقدر بزرگ است و ممکن است رشد بزرگتر و بزرگتر، حتی از دست دادن کنترل در گذشته است. تا آن زمان، هیچ درمان می تواند آن را درمان و یا توقف پیشرفت این بیماری است. پس در نظر گرفته نشده است که نیازی به درمان کیست کوچک وجود دارد، اگر چه ممکن است زندگی روزانه خود را تحت تاثیر قرار نمی. به یاد داشته باشید برای کنترل آن قبل از آن، قبل از آن بهتر است. بنابراین به عنوان برای کنترل آن در مراحل اولیه، شما باید با توجه بالا به جزئیات زندگی روزانه شما را بپردازد.

علاوه بر این، شما باید استراحت کافی داشته باشند پس از شما کیست در کلیه شما کردم، به ویژه پس از آن تا 4.5cm. هرگز به خودتان اجازه بیش از حد خسته کنید، سعی کنید بهترین خود را برای جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی، در همان زمان دور از تحریک مواد غذایی است.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم چیز است برای پیدا کردن یک درمان مناسب برای کوچک کردن و یا حذف کیست در کلیه شما. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه خود را نیاز دارید، شما خوش آمد به دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام ها به ما هستند.





:: برچسب‌ها: کیست کلیه اصول، A 4 , 5cm کیست در کلیه شما، A کیست در کلیه شما ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: